Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8854
Назва: Про якість освітнього процесу на факультеті фізичного виховання і спорту (на прикладі Чорноморського національного університету імені Петра Могили)
Інші назви: On the quality of educational process on faculty of physical education and sports (on the example of the Petro Mohyla Black Sea National University)
Автори: Бондаренко, Ірина Григорівна
Дзюбан, Оксана Володимирівна
Кураса, Геннадій Олександрович
Бондаренко, Олег Володимирович
Ключові слова: анкетування
спеціальність
якість освіти
мотив
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Бондаренко І. Г. Про якість освітнього процесу на факультеті фізичного виховання і спорту (на прикладі Чорноморського національного університету імені Петра Могили) / І. Г. Бондаренко, О. В. Дзюбан, Г. О. Кураса, О. В. Бондаренко // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 33. - С. 26-34.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження слугувало підвищення якості освітнього процесу на факультеті фізичного виховання та спорту в ЧНУ імені Петра Могили. В анкетуванні (2019 р.) взяло участь 158 студентів. Визначено рейтинг провідних мотивів щодо вибору майбутньої професійної діяльності: власне бажання (33,2%), престиж професії (15,5%), можливість подальшого працевлаштування (13,7%). Якість вищої освіти в університеті більшість студентів охарактеризували як “високу” та “дуже високу” (77,2%). Майже чверть респондентів відмітило (25,3%), що не задоволені критеріями оцінювання. Більшість студентів задоволені рівнем організації та проведення лекцій з профільних (93,1%) та непрофільних предметів (89,8%). Більшість опитаних студентів не розчарувалися у виборі щодо факультету та спеціальності (72,2%). Опитування сприяє процесу двосторонньої взаємодії між викладачами й студентами. Розробляються заходи щодо вдосконалення робочих програм з непрофільних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8854
Розташовується у зібраннях:№ 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1766-Текст статті-3630-1-10-20191229.pdf4.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.