Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8884
Назва: Моделювання системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності.
Автори: Цюняк, Оксана Петрівна
Ключові слова: моделювання, система, професійна підготовка, інноваційна діяльність, майбутні магістри початкової освіти.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Цюняк О.П. Моделювання системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. / [редкол.: А.В. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 70, 2020. С. 231−235.URL:http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/70/part_4/37.pdf.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти в закладах вищої освіти. Визначено сутність понять «модель», моделювання». На основі узагальнення наукових розвідок змодельовано та теоретично обґрунтовано систему професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Представлено три блоки моделі системи: теоретико-методологічний (мета, методологічні підходи та принципи, ідеї зарубіжного досвіду, компоненти професійної готовності), змістово-процесуальний (зміст, нормативно-правове забезпечення, організаційно-педагогічні умови, форми, методи та засоби навчання) та діагностувально-результативний (кількісні та якісні параметри діагностики: критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності, результат). Структурування досліджуваного процесу на блоки є умовним, оскільки складники системи взаємозумовлені, доповнюють один одного і творять цілісний процес професійної підготовки. Взаємодія цих блоків у системі професійної підготовки забезпечить постійний цілеспрямований і послідовний вплив на її ефективність через поєднання взаємопов’язаних складників. Доцільно зазначити, що під час моделювання системи професійної підготовки визначальними були системний підхід у поєднанні із синергетичним з його відкритістю, доступністю і багатоваріантністю, а також діяльнісний, відповідно до якого формування професійної готовності відбувається у різних видах діяльності. Доведено, що представлена модель системи дає змогу розглядати професійну підготовку як цілісний процес, що сприяє підвищенню рівня професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності, а також дає змогу зрозуміти характер взаємозалежності між її структурними компонентами, виявити характерні особливості зазначеного процесу, за необхідності, здійснити корекцію окремих компонентів із метою оптимального досягнення поставленої мети. Цінність і цілісність моделі системи забезпечуються єдністю її структурних компонентів; точністю і повнотою системних характеристик; чіткістю і лаконічністю з достатнім ступенем деталізації; легкістю і доступністю у використанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8884
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf376.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.