Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8886
Назва: Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій.
Автори: Цюняк, Оксана Петрівна
Ключові слова: професійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, тренінгові технології, тренінг, педагогічна взаємодія, співпраця.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Цюняк О.П. Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. Проблеми підготовки сучасного педагога, 1(21), 2, 2020. С. 152−157.URL: http://psv.udpu.edu.ua/issue/view/12884.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено загальні принципи тренінгових технологій як ефективного засобу формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Доведено, що використання тренінгових технологій сприятиме не тільки вдосконаленню процесу професійної освіти майбутніх фахівців і кращому засвоєнню теоретичного матеріалу з фахових дисциплін, але й надаватиме кожному з них можливості для особистісного та професійного становлення. Це у свою чергу, формуватиме здатність успішно вирішувати професійні завдання та бути готовим до здійснення інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8886
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf478 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.