Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-01-11T07:29:22Z-
dc.date.available2021-01-11T07:29:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦюняк О.П. Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. Проблеми підготовки сучасного педагога, 1(21), 2, 2020. С. 152−157.URL: http://psv.udpu.edu.ua/issue/view/12884.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8886-
dc.description.abstractУ статті окреслено загальні принципи тренінгових технологій як ефективного засобу формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Доведено, що використання тренінгових технологій сприятиме не тільки вдосконаленню процесу професійної освіти майбутніх фахівців і кращому засвоєнню теоретичного матеріалу з фахових дисциплін, але й надаватиме кожному з них можливості для особистісного та професійного становлення. Це у свою чергу, формуватиме здатність успішно вирішувати професійні завдання та бути готовим до здійснення інноваційної діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, тренінгові технології, тренінг, педагогічна взаємодія, співпраця.uk_UA
dc.titleФормування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf478 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.