Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8888
Назва: Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності.
Автори: Цюняк, Оксана Петрівна
Ключові слова: професійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, компоненти професійної готовності, критерії та рівні професійної готовності.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Цюняк О.П. Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 2020. С. 107−110. URL:http://pp-msu.com.ua/uk/journals/vipusk-1-11-2020.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; уточнено і цілісно розкрито її структуру. Розглянуто основні структурні компоненти професійної готовності (когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний), визначено їх характеристики та проаналізовано зміст. Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії (інформаційно-змістовий, особистісно-мотиваційний, оцінно-рефлексивний, операційно-діяльнісний) тапоказники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8888
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf461.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.