Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8888
Назва: | Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. |
Автори: | Цюняк, Оксана Петрівна |
Ключові слова: | професійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, компоненти професійної готовності, критерії та рівні професійної готовності. |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Цюняк О.П. Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 2020. С. 107−110. URL:http://pp-msu.com.ua/uk/journals/vipusk-1-11-2020. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сутність професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; уточнено і цілісно розкрито її структуру. Розглянуто основні структурні компоненти професійної готовності (когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний), визначено їх характеристики та проаналізовано зміст. Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії (інформаційно-змістовий, особистісно-мотиваційний, оцінно-рефлексивний, операційно-діяльнісний) тапоказники. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8888 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf | 461.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.