Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8888
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цюняк, Оксана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T07:42:14Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T07:42:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Цюняк О.П. Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія. зб. наук. праць. Ред. кол.: Товканець Г.В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 1(11), 2020. С. 107−110. URL:http://pp-msu.com.ua/uk/journals/vipusk-1-11-2020. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8888 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано сутність професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; уточнено і цілісно розкрито її структуру. Розглянуто основні структурні компоненти професійної готовності (когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний), визначено їх характеристики та проаналізовано зміст. Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії (інформаційно-змістовий, особистісно-мотиваційний, оцінно-рефлексивний, операційно-діяльнісний) тапоказники. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, компоненти професійної готовності, критерії та рівні професійної готовності. | uk_UA |
dc.title | Сутність і структура професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Основна стаття_Цюняк О.П..pdf | 461.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.