Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/889
Назва: Особливості психологічного супроводу сім’ї у сучасних закладах освіти України
Автори: Юрченко, Ірина
Ключові слова: психологічна допомога
психологічний супровід
психолог
психолого-педагогічна компетентність батьків
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Юрченко І. Особливості психологічного супроводу сім’ї у сучасних закладах освіти України / І. Юрченко // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 39-45.
Короткий огляд (реферат): Початок ХХІ століття в Україні позначений, тим, що регресивні трансформації української родини призвели до поступового зниження традиційних для неї цінностей, спостерігається катастрофічне падіння рівня психолого-педагогічної компетентності та виховного потенціалу сімей. Ці й інші негативні явища вказують на доцільність допомоги сім’ям у вирішенні їхніх проблем, котру може і повинна надати психологічна служба системи освіти. Тут вигідно вирізняється психологічний супровід батьків в умовах роботи дошкільних навчальних закладів та початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/889
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1258-3309-1-SM.pdf169.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.