Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8928
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Єгорова, Інга Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-16T13:15:51Z | - |
dc.date.available | 2021-01-16T13:15:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Людинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8928 | - |
dc.description | самофінасування | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми регіоналізації освітнього процесу у ЗВО та шляхи їх розвʼязання, адже сьогодні залишаються недостатньо сформованими теоретико‐методологічні основи дослідження розвитку регіональних освітніх систем і понятійно‐термінологічний апарат, пов’я-заний з цією проблематикою. В останні роки дедалі популярнішими стають галузеві дослідження з питань глобалізації. Така тенденція є очікуваною з огляду на історичну глибинність та джерельну складність явища світової інтеграції. Однією з таких окремих сфер глобалістики стала глобаліс-тика освіти. Особливо актуальними такого роду пошукові роботи стали у вимірі вищої школи, оскільки саме остання зазнала найбільш явних змін під впливом вимог сучасності. Окрім різноманіття наукових поглядів на феномен глобалізації в освіті, присутня також проблема диференційованої реакції на зустрічні умови в рамках окремих навчальних структур в різних країнах та регіонах. Глобалізація вчинила вплив в соціальних реформах національних держав, до яких сектори освіти змушені пристосуватися в нових глобальних умовах, що характеризуються гнучкістю, різноманітністю, посиленням конкуренції і непередбачуваною змінністю. Розуміння впливу глобалізації на освітній процес у закладах вищої освіти є важливим для будь-якого розробника політики, конструктора реформ та освітнього лідера, зокрема. У звʼязку з тим, що вища освіта є помітною в глобальних ринкових відносинах, вона навчає керівників і технологів глобального бізнесу; здійснює основне зростання студентської мобільності в глобальному масштабі, що сприяє бізнес-дослідженням і діловому зближенню націй тощо. Отже, ми розглядаємо освітній регіоналізм як різні форми соціально-культурної і політичної самоідентифікації територіальних співтовариств, що прояв-ляють себе в ідеях, настроях, діях, намірах, направлених на збереження самобутності регіону або підвищення його статусу в державній освітній системі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435 | - |
dc.subject | регіоналізм; освітній процес; заклади вищої освіти; регіон; глобалізація; система освіти; світовий розвиток; Україна. | uk_UA |
dc.title | Theoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Людинознавчі студії 2020.pdf | Стаття | 614 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.