Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:15:51Z-
dc.date.available2021-01-16T13:15:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛюдинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8928-
dc.descriptionсамофінасуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми регіоналізації освітнього процесу у ЗВО та шляхи їх розвʼязання, адже сьогодні залишаються недостатньо сформованими теоретико‐методологічні основи дослідження розвитку регіональних освітніх систем і понятійно‐термінологічний апарат, пов’я-заний з цією проблематикою. В останні роки дедалі популярнішими стають галузеві дослідження з питань глобалізації. Така тенденція є очікуваною з огляду на історичну глибинність та джерельну складність явища світової інтеграції. Однією з таких окремих сфер глобалістики стала глобаліс-тика освіти. Особливо актуальними такого роду пошукові роботи стали у вимірі вищої школи, оскільки саме остання зазнала найбільш явних змін під впливом вимог сучасності. Окрім різноманіття наукових поглядів на феномен глобалізації в освіті, присутня також проблема диференційованої реакції на зустрічні умови в рамках окремих навчальних структур в різних країнах та регіонах. Глобалізація вчинила вплив в соціальних реформах національних держав, до яких сектори освіти змушені пристосуватися в нових глобальних умовах, що характеризуються гнучкістю, різноманітністю, посиленням конкуренції і непередбачуваною змінністю. Розуміння впливу глобалізації на освітній процес у закладах вищої освіти є важливим для будь-якого розробника політики, конструктора реформ та освітнього лідера, зокрема. У звʼязку з тим, що вища освіта є помітною в глобальних ринкових відносинах, вона навчає керівників і технологів глобального бізнесу; здійснює основне зростання студентської мобільності в глобальному масштабі, що сприяє бізнес-дослідженням і діловому зближенню націй тощо. Отже, ми розглядаємо освітній регіоналізм як різні форми соціально-культурної і політичної самоідентифікації територіальних співтовариств, що прояв-ляють себе в ідеях, настроях, діях, намірах, направлених на збереження самобутності регіону або підвищення його статусу в державній освітній системі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries;DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435-
dc.subjectрегіоналізм; освітній процес; заклади вищої освіти; регіон; глобалізація; система освіти; світовий розвиток; Україна.uk_UA
dc.titleTheoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Людинознавчі студії 2020.pdfСтаття614 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.