Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8947
Title: Вплив університетів третього віку на психофізичну активність осіб старшого покоління
Other Titles: The influence of the third age universities on the psychophysical activity of people of older generation
Authors: Гакман, Анна Вікторівна
Keywords: університет третього віку
психофізичний стан
похилий вік
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Гакман А. В. Вплив університетів третього віку на психофізичну активність осіб старшого покоління / А. В. Гакман // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 34. - С. 39-45.
Abstract: Мета. Визначити можливості впливу інтеграції університетів третього віку в освітнє середовище на психофізичний стан осіб старшого покоління Методи. Під час дослідження використовували аналіз наукових джерел, методи теоретичної інтерпретації (аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення), соціологічні методи (анкетування). Дослідження проводилося на базі “Університету третього віку” на базі Чернівецького комунального територіального центру соціального обслуговування “Турбота” та Чернівецькому університеті третього віку імені А. Кольпінга. У соціологічному опитуванні прийняло участь 103 особи. Результати. Означено дві моделі діяльності УТВ, які функціонують в Україні, виокремлено основні функції, які виконує освіта в житті старшого покоління, виділено засоби, які сприяють процесу розвитку старших людей у стінах УТВ, виявлено соціальні функції УТВ. Під час соціологічного дослідження виявлені провідні мотиви відвідування університету людьми похилого віку. Розкрито основні форми інтелектуальної активізації людей похилого віку в УТВ. Висновок. Відвідування університетів третього віку позитивно позначається на фізичному й емоційному стані людей старшої вікової групи, проте для отримання таких результатів потрібно від 5 до 10 років навчання. Прогнози вказують на те, що популярність навчання в цих університетах буде зростати, оскільки постійно підвищується освітній рівень осіб старшої вікової групи. Це актуалізує проблему подальшої інтеграції їх в освітній простір, особливо в аспекті рекреаційно-оздоровчої діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8947
Appears in Collections:№ 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1944-Текст статті-4085-1-10-20200204.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.