Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8959
Назва: Виховання в молодших школярів інтересу до занять з фізичного виховання у системі “школа-сім’я”
Інші назви: Education in younger pupils the interest to physical education in the system “school-family”
Автори: Мосійчук, Леонід Васильович
Ключові слова: фізичне виховання
молодші школярі
система “школа-сім’я”
психолого-педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Мосійчук Л. В. Виховання в молодших школярів інтересу до занять з фізичного виховання у системі “школа-сім’я” / Л. В. Мосійчук // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 34. - С. 103-111.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити комплекс психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню в молодших школярів інтересу до занять фізичними вправами та розробити методику їх реалізації в системі “школа-сім’я”. Методи й організація дослідження. Для реалізації поставленої мети були використані наступні методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення спеціальних інформаційних джерел; педагогічне спостереження за активністю учнів на заняттях; анкетування школярів та їхніх батьків, педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Педагогічний експеримент тривав шість місяців. Результати. Аналіз передової практики шкіл та численних наукових досліджень свідчить, що процес формування в учнів потреби у фізичному вдосконаленні починається ще у ранньому шкільному віці з виховання інтересу до фізичних вправ. Поряд з цим наявні методичні розробки не включають в себе реалізацію повного комплексу психолого-педагогічних чинників, що сприяють зацікавленості дітей до занять. Зокрема виявлено, що теоретики та практики не наділяють належної уваги позакласним та позашкільним формам фізичного виховання, в реалізації яких особливу роль відіграє сімейне оточення дитини. Висновок. Педагогічний експеримент показав, що комплексна реалізація відповідних психолого-педагогічних чинників при тісній співпраці школи та сім’ї сприяє значному підвищенню інтересу школярів до різних форм фізичного виховання та суттєво підвищує їхню активність на заняттях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8959
Розташовується у зібраннях:№ 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1953-Текст статті-4101-1-10-20200205.pdf4.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.