Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/904
Title: інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля
Authors: Фроленкова, Надія Олександрівна
Keywords: педагогічна технологія
освітня програма
зміст дошкільної освіти
діти дошкільного віку
Issue Date: 2016
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Фроленкова Н. О. інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля / Н. О. Фроленкова // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 127-132.
Abstract: Розкрито інтеграцію та впровадження зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм дошкільної освіти України. Зосереджено увагу на впровадженні програм за ідеями вальдорфської педагогіки, Монтессорі програм, “Self-Esteem”, “Step by Step”, “Освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку”. Доведено, що інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у процес оптимізації науковометодичного забезпечення змісту дошкільної освіти України моделюється на основі пріоритетних, насамперед гуманістично зорієнтованих, педагогічних ідей і технологій.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/904
Appears in Collections:№ 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1275-3340-1-SM.pdf149.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.