Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/904
Назва: інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля
Автори: Фроленкова, Надія Олександрівна
Ключові слова: педагогічна технологія
освітня програма
зміст дошкільної освіти
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Фроленкова Н. О. інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля / Н. О. Фроленкова // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 127-132.
Короткий огляд (реферат): Розкрито інтеграцію та впровадження зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм дошкільної освіти України. Зосереджено увагу на впровадженні програм за ідеями вальдорфської педагогіки, Монтессорі програм, “Self-Esteem”, “Step by Step”, “Освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку”. Доведено, що інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у процес оптимізації науковометодичного забезпечення змісту дошкільної освіти України моделюється на основі пріоритетних, насамперед гуманістично зорієнтованих, педагогічних ідей і технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/904
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1275-3340-1-SM.pdf149.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.