Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/904
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фроленкова, Надія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-18T08:24:04Z | - |
dc.date.available | 2019-11-18T08:24:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Фроленкова Н. О. інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля / Н. О. Фроленкова // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 127-132. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/904 | - |
dc.description.abstract | Розкрито інтеграцію та впровадження зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм дошкільної освіти України. Зосереджено увагу на впровадженні програм за ідеями вальдорфської педагогіки, Монтессорі програм, “Self-Esteem”, “Step by Step”, “Освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку”. Доведено, що інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у процес оптимізації науковометодичного забезпечення змісту дошкільної освіти України моделюється на основі пріоритетних, насамперед гуманістично зорієнтованих, педагогічних ідей і технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | зміст дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1275-3340-1-SM.pdf | 149.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.