Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФроленкова, Надія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-11-18T08:24:04Z-
dc.date.available2019-11-18T08:24:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФроленкова Н. О. інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля / Н. О. Фроленкова // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 127-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/904-
dc.description.abstractРозкрито інтеграцію та впровадження зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм дошкільної освіти України. Зосереджено увагу на впровадженні програм за ідеями вальдорфської педагогіки, Монтессорі програм, “Self-Esteem”, “Step by Step”, “Освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку”. Доведено, що інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у процес оптимізації науковометодичного забезпечення змісту дошкільної освіти України моделюється на основі пріоритетних, насамперед гуманістично зорієнтованих, педагогічних ідей і технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectзміст дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleінтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілляuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1275-3340-1-SM.pdf149.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.