Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВипасняк, Ігор Петрович-
dc.contributor.authorМицкан, Богдан Михайлович-
dc.contributor.authorМицкан, Тетяна Степанівна-
dc.contributor.authorВойчишин, Лілія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-02-01T10:30:25Z-
dc.date.available2021-02-01T10:30:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВипасняк І. П. Корекція порушень склепінчастого апарату стопи у молодших школярів засобами таеквон-до / І. П. Випасняк, Б. М. Мицкан, Т. С. Мицкан, Л. І. Войчишин // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2020. - № 36. - С. 101-107.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/fcult.36.101-107-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9076-
dc.description.abstractМета. Виявити вплив засобів таеквон-до на корекцію плоскостопості у молодших школярів.Методи. До педагогічного експерименту, за згодою батьків, було залучено 25 дітей чоловічої статі віком 7–10 років, з І–ІІ ступенем плоскостопості, з числа учнів 2–4 класів закладів середньої освіти м. Івано-Франківська. Секційні заняття проводилися під керівництвом тренера-інструктора з таеквон-до тричі на тиждень протягом 9-ти місяців, тривалістю 60 хвилин. Максимальна ЧСС не перевищувала 140 уд/хв. Для дослідження стопи використовували метод Е.Г. Мартиросова [4], який передбачає зняття відбитків підошовної поверхні стоп (плантограми). Результати. Виокремлюють наступні фактори,які впливають на розвиток плоскостопості: недорозвинені м’язи стопи, слабкість м’язово-зв’язкового апарату, надмірні фізичні навантаження, надлишкова вага, тривала гіпокінезія, неправильно підібране взуття, косолапість, ікс-подібна форма ніг, травми стопи та надп’ятковогомілкового суглобу, а також генетично детермінована форма стопи. Розробка нових і вдосконалення існуючих засобів збереження соматичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку та відновлення їх організму при різних порушеннях є одним із важливих завдань фізичної культури. В цьому контексті була розроблена інноваційна програма для дітей молодшого шкільного віку з порушеннями склепінчастого апарату стопи. В підготовчій частині заняття, окрім гімнастичних вправ для різних груп м’язів, використовували комплекс суглобової гімнастики з метою підготовки організму молодших школярів до виконання технічних елементів таеквон-до. В основній частині заняття акцент робився на вивчення й удосконалення базових ударів ногами, а в заключній використовували релаксаційні вправи, самомасаж, дихальну гімнастику. Аналіз плантограм зроблених до початку і в кінці педагогічного експерименту дозволив встановити вірогідне покращення коефіцієнту К, пяточного кута і кутів біля першого і п’ятого пальців, що є свідченням повної корекції плоскостопості. Висновок. Отже встановлено, що комплексне застосування засобів таеквон-до і суглобової гімнастики забезпечує нормалізацію склепінчастого апарату стопи у дітей молодшого шкільного віку з І-ІІ ступенем плоскостопості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectплоскостопістьuk_UA
dc.subjectтаеквон-доuk_UA
dc.titleКорекція порушень склепінчастого апарату стопи у молодших школярів засобами таеквон-доuk_UA
dc.title.alternativeCorrection of disorders of the valley apparatus of the foot in young schoolchildren by taekwon-kuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4715-Текст статті-10448-1-10-20210122.pdf982.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.