Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9107
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Other Titles: THEORETICAL FUNDAMENTALS OF THE EDUCATIONAL PROCESS REGIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF UKRAINE
Authors: Єгорова, Інга Вячеславівна
Стражнікова, Інна Василівна
Keywords: регіоналізм; освітній процес; заклади вищої освіти; регіон; глобалізація; система освіти;світовий розвиток; Україна.
Issue Date: 30-Dec-2020
Publisher: Людинознавчі студії. Серія “ПедагогікаˮHuman studies. Series of Pedagogy11/43 (2020)
Citation: THEORETICAL FUNDAMENTALS OF THE EDUCATIONAL PROCESS REGIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF UKRAINEЛюдинознавчі студії. Серія “ПедагогікаˮHuman studies. Series of Pedagogy11/43 (2020), 39‒49
Series/Report no.: Human studies. Series of Pedagogy;11/43 (2020),
Abstract: У статті розглядаються проблеми регіоналізації освітнього процесуу ЗВО та шляхи їхрозвʼязання, адже сьогодні залишаються недостатньо сформованими теоретико‐методологічні основи дослідження розвитку регіональних освітніх систем і понятійно‐термінологічний апарат, пов’я-заний з цією проблематикою. В останні роки дедалі популярнішими стаютьгалузеві дослідження з питань глобалізації. Така тенденція є очікуваною з огляду на історичну глибинність та джерельну складність явища світовоїінтеграції. Однією з таких окремих сфер глобалістики стала глобаліс-тика освіти. Особливо актуальними такогороду пошукові роботи стали у вимірі вищої школи, оскільки саме остання зазнала найбільш явних змін під впливом вимог сучасності.
Description: У звʼязку з тим,що вища освіта є помітною в глобальних ринкових відносинах, вона навчає керівників і технологів глобального бізнесу; здійснюєосновне зростання студентської мобільності в глобальному масштабі, що сприяє бізнес-дослідженням і діловому зближенню націй тощо.Отже, ми розглядаємо освітній регіоналізм як різні форми соціально-культурної і політичної самоідентифікації територіальних співтовариств, що прояв-ляють себе в ідеях, настроях, діях, намірах, направлених на збереження самобутності регіону або підвищення його статусу в державній освітній системі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9107
ISSN: p-ISSN 2313-2094 e-ISSN 2413-2039
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Людинознавчі студії 2020.pdf614 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.