Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єгорова, Інга Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-04T07:49:12Z | - |
dc.date.available | 2021-02-04T07:49:12Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-30 | - |
dc.identifier.citation | THEORETICAL FUNDAMENTALS OF THE EDUCATIONAL PROCESS REGIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF UKRAINEЛюдинознавчі студії. Серія “ПедагогікаˮHuman studies. Series of Pedagogy11/43 (2020), 39‒49 | uk_UA |
dc.identifier.issn | p-ISSN 2313-2094 e-ISSN 2413-2039 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9107 | - |
dc.description | У звʼязку з тим,що вища освіта є помітною в глобальних ринкових відносинах, вона навчає керівників і технологів глобального бізнесу; здійснюєосновне зростання студентської мобільності в глобальному масштабі, що сприяє бізнес-дослідженням і діловому зближенню націй тощо.Отже, ми розглядаємо освітній регіоналізм як різні форми соціально-культурної і політичної самоідентифікації територіальних співтовариств, що прояв-ляють себе в ідеях, настроях, діях, намірах, направлених на збереження самобутності регіону або підвищення його статусу в державній освітній системі. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми регіоналізації освітнього процесуу ЗВО та шляхи їхрозвʼязання, адже сьогодні залишаються недостатньо сформованими теоретико‐методологічні основи дослідження розвитку регіональних освітніх систем і понятійно‐термінологічний апарат, пов’я-заний з цією проблематикою. В останні роки дедалі популярнішими стаютьгалузеві дослідження з питань глобалізації. Така тенденція є очікуваною з огляду на історичну глибинність та джерельну складність явища світовоїінтеграції. Однією з таких окремих сфер глобалістики стала глобаліс-тика освіти. Особливо актуальними такогороду пошукові роботи стали у вимірі вищої школи, оскільки саме остання зазнала найбільш явних змін під впливом вимог сучасності. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Людинознавчі студії. Серія “ПедагогікаˮHuman studies. Series of Pedagogy11/43 (2020) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Human studies. Series of Pedagogy;11/43 (2020), | - |
dc.subject | регіоналізм; освітній процес; заклади вищої освіти; регіон; глобалізація; система освіти;світовий розвиток; Україна. | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.title.alternative | THEORETICAL FUNDAMENTALS OF THE EDUCATIONAL PROCESS REGIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF UKRAINE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Людинознавчі студії 2020.pdf | 614 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.