Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:24:56Z-
dc.date.available2019-11-19T08:24:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Організація дидактичних ігор у навчанні молодших школярів іноземної мови / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 162-166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/910-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність використання дидактичних ігор як методу організації навчальної діяльності й вивчення іноземної мови в початковій школі у контексті реалізації принципу систематичності та послідовності. Конкретизовано етапи організації дидактичних ігор у навчанні іноземної мови (підготовчий, виконавчий, аналітико-коригувальний) і визначено завдання кожного з них, а також вплив дидактичних ігор на формування іншомовних знань молодших школярів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleОрганізація дидактичних ігор у навчанні молодших школярів іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1283-3358-1-SM.pdf324.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.