Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9161
Назва: INCLUSIVE SPACE IN THE LITERATURE FOR CHILDREN (On the base of the tale “Non-jumping Bunny and his Brave Mother” by Oksana Drachkovska)
Автори: Деркачова, Ольга Сергіївна
Ключові слова: дитяча література, інклюзивне середовище, літературний простір, діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Derkachova O., UshnevychS., & TytunO. (2020). INCLUSIVE SPACE IN THE LITERATURE FOR CHILDREN (On the base of the tale “Non-jumping Bunny and his Brave Mother” by Oksana Drachkovska). Mountain School of Ukrainian Carpaty, (22), 182-188. https://doi.org/10.15330/msuc.2020.22.182-188
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню інклюзивного простору в дитячій інклюзивній літературі. Створення українського інклюзивного освітнього середовища є важливою проблемою сьогодення. Проте не менш важливим є не лише дружній простір, а й дружній соціум. Вихованню дружньої спільноти сприяє інклюзивна література, зокрема література для найменших. Особливості українського інклюзивного середовища у літературному контексті розглядаємо на прикладі книги для маленького читача Оксани Драчковської «Зайчик-нестрибайчик та його смілива мама». Метою письменниці й, відповідно, мами Зайчихи з літературної казки є вирішення проблем у створенні такого середовища. У ньому всі діти навчаються разом у системі масової освіти за загальноосвітніми навчальними програмами, що пристосовані до потреб такої дитини. Авторка створює ідеально-правильний, взірцевий інклюзивний простір, в якому зручно і добре всім.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/9161
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4313-Article Text-9303-2-10-20201102.pdf796.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.