Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9166
Назва: . Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки
Автори: Єгорова, Інга Вячеславівна
Ключові слова: Моніторинг, оцінювання якості освіти
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики"
Бібліографічний опис: . Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки//Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики . С.14-17.
Короткий огляд (реферат): У процесі вивчення дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» магістри повинні знати : основні педагогічні поняття «професіоналізм», «професійна компетентність», «моніторинг», «якість освіти», «технологія», «тестові завдання»; умови та закономірності успішного функціонування моніторингу якості освіти у виховному процесі закладу освіти; принципи здійснення моніторингу; етапи здійснення моніторингу; методику організації моніторингу якості освіти.
Опис: Система управління навчальним закладом у сучасних умовах є складним процесом, який вимагає глибоких знань та розуміння мети та завдань діяльності навчального закладу, вивчення та аналізу вже отриманих результатів навчально-виховного процесу, планування оптимальних шляхів розвитку та підвищення ефективності роботи закладу освіти, стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників та здійснення самооцінки роботи закладу освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/9166
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єгорова І.В_Тези Івано-Франківськ.pdf310.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.