Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9166
Title: . Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки
Authors: Єгорова, Інга Вячеславівна
Keywords: Моніторинг, оцінювання якості освіти
Issue Date: May-2020
Publisher: Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики"
Citation: . Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки//Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики . С.14-17.
Abstract: У процесі вивчення дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» магістри повинні знати : основні педагогічні поняття «професіоналізм», «професійна компетентність», «моніторинг», «якість освіти», «технологія», «тестові завдання»; умови та закономірності успішного функціонування моніторингу якості освіти у виховному процесі закладу освіти; принципи здійснення моніторингу; етапи здійснення моніторингу; методику організації моніторингу якості освіти.
Description: Система управління навчальним закладом у сучасних умовах є складним процесом, який вимагає глибоких знань та розуміння мети та завдань діяльності навчального закладу, вивчення та аналізу вже отриманих результатів навчально-виховного процесу, планування оптимальних шляхів розвитку та підвищення ефективності роботи закладу освіти, стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників та здійснення самооцінки роботи закладу освіти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9166
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова І.В_Тези Івано-Франківськ.pdf310.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.