Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2021-02-07T08:03:16Z-
dc.date.available2021-02-07T08:03:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки//Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики . С.14-17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9170-
dc.descriptionУ процесі вивчення навчальної дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» акцент робиться на формуванні у студентів - магістрів бажання навчатися, професійно зростати, що в подальшому може позитивно вплинути на кар’єрне просування.uk_UA
dc.description.abstractУ процесі вивчення дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» магістри повинні знати : основні педагогічні поняття «професіоналізм», «професійна компетентність», «моніторинг», «якість освіти», «технологія», «тестові завдання»; умови та закономірності успішного функціонування моніторингу якості освіти у виховному процесі закладу освіти; принципи здійснення моніторингу; етапи здійснення моніторингу; методику організації моніторингу якості освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМатеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики"uk_UA
dc.title. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовкиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова І.В_Тези Івано-Франківськ.pdf310.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.