Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9170
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єгорова, Інга Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-07T08:03:16Z | - |
dc.date.available | 2021-02-07T08:03:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки//Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики . С.14-17. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9170 | - |
dc.description | У процесі вивчення навчальної дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» акцент робиться на формуванні у студентів - магістрів бажання навчатися, професійно зростати, що в подальшому може позитивно вплинути на кар’єрне просування. | uk_UA |
dc.description.abstract | У процесі вивчення дисципліни «Моніторинг та оцінювання якості освіти» магістри повинні знати : основні педагогічні поняття «професіоналізм», «професійна компетентність», «моніторинг», «якість освіти», «технологія», «тестові завдання»; умови та закономірності успішного функціонування моніторингу якості освіти у виховному процесі закладу освіти; принципи здійснення моніторингу; етапи здійснення моніторингу; методику організації моніторингу якості освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики" | uk_UA |
dc.title | . Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І.В_Тези Івано-Франківськ.pdf | 310.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.