Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9310
Назва: Проблеми педагогіки вищої школи: історія, сучасність, перспективи.
Автори: Завгородня, Тетяна Костянтинівна
Стражнікова, Інна Василівна
Ключові слова: Педагогічна освіта, парадигми, сучасна вища освіта, шляхи вдосконалення, підготовка майбутніх педагогів
Дата публікації: 2018
Видавництво: НАІР
Бібліографічний опис: Завгородня Т.К., Стражнікова І.В. Проблеми педагогіки вищої школи: історія, сучасність, перспективи. Збірник наукових праць. Івано-Франківськ: «НАІР». 2018. 282 с.
Опис: Дане наукове видання є актуальною розробкою у зв’язку з переходом вищої освіти на триступеневу систему (бакалавр, магістр, доктор філософії), що вимагає посилення вимог до психолого-педагогічної підготовки спеціалістів різних галузей, особливо освітнього рівня «магістр» і «доктор філософії» та введенням в університетах дисциплін «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка і психологія вищої школи», а також «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача». Дане видання адресоване фахівцям у галузі педагогіки, викладачам ЗВО, аспірантам, магістрам спеціальності «середня освіта». Буде корисним при підготовці наукових публікацій, дипломних робіт, виступів на наукові конференції, засідання проблемних груп, підчас організації й проведенні позааудиторної виховної та наукової роботи зі студентами, в період асистентської практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/9310
ISBN: 978-966-2716-90-0
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія ПВШ.pdfМонографія2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.