Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинець, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-03-04T07:35:47Z-
dc.date.available2021-03-04T07:35:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9461-
dc.description.abstractПроблема конфліктів і непорозумінь у спілкуванні дітей і дорослих не нова. Вчені пропонують різні шляхи її вирішення. Не оминули своєю увагою цієї проблеми і письменники, що створюють художні тексти для дітей. Вони запропонували суспільству образ уявного друга, як один з принципів соціалізації дитини в суспільствіuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectДитяча література, самотність, уява, художній образ, образ уявного другаuk_UA
dc.titleФункції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості, Астрід Ліндгрен та Міри Лобе)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФФілолог)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бердянськ.doc104.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.