Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9473
Title: | Розвиток медіаграмотності студентів у процесі вивчення дисципліни «Дитяча література та методика навчання літературного читання» |
Authors: | Качак, Тетяна Богданівна |
Keywords: | медіаграмотність медіакомпетентність медіаосвіта медіаконтент критичне мислення дитяча література методика навчання літературного читання |
Issue Date: | 3-Mar-2021 |
Citation: | Качак Т. Б. Розвиток медіаграмотності студентів у процесі вивчення дисципліни «Дитяча література та методика навчання літературного читання». Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / Редкол. : В. Ф. Іванов (голов. ред.) [та ін.]. Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. 400 с. С. 173 – 181. |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових праць і узагальнення практичного досвіду розглянуто основні характеристики й структурні компоненти медіаграмотності педагога. Висвітлено проблему розвитку медіаграмотності студентів спеціальності «Початкова освіта» у процесі вивчення дисципліни «Дитяча література та методика навчання літературного читання». Досліджено педагогічні умови реалізації завдань медіаосвіти на заняттях і під час виконання самостійної роботи з предмета. Зроблено висновок, що формуванню медіаграмотності студентів сприяє систематичне і цілеспрямоване використання медіаконтенту та цифрових інструментів з метою пошуку, аналізу, осмислення інформації, створення власного медіаконтенту, організації офлайн- і онлайн-навчання. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9473 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Медіаграмотність у Літературній освіті студентів.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.