Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2021-03-04T07:43:37Z-
dc.date.available2021-03-04T07:43:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМолодь і ринок. 2019. №12(179). С. 29-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9480-
dc.description.abstractУ статті показані результати аналізу досліджень українських науковців навчально-виховних проблем різних вікових категорій та їх вирішення в Китайській Народній Республіці. з точки зору компаративістики. Адже компаративістика орієнтована на розкриття закономірностей діючої освітньої системи у різних країнах, спільного й відмінного у їх розвитку. Автори представили аналіз останніх публікацій та розкриття проблеми на науково-практичних конференціях різного рівня. А враховуючи, що КНР є однією з країн з найінтенсивнішими темпами та найбільш вражаючими результатами суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку, особливостями побудови й функціонування сучасної системи освіти КНР, то сучасна система освіти китайських дітей спрямована на всебічний розвиток дитини, розкриття його розумового і фізичного потенціалу та інтегрованості у суспільство, зокрема дітей-сиріт.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкомпаративістика; виховання; навчання; піклування; Китайська Народна Республіка; Україна; трансформаціяuk_UA
dc.titleУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ ПРО ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ В КИТАЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завгородня_Стражнікова Дрогобич.pdfСтаття189.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.