Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9596
Title: Викладач-тьютор як суб'єкт дистанційного освітнього процесу
Other Titles: Lecturer-tutor as a subject of distance educational process
Authors: Шоробура, Інна Михайлівна
Рашина, Інна Олександрівна
Keywords: дистанційна освіта
освітній процес
здобувач освіти
викладач-тьютор
Issue Date: 2020
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Шоробура І. М. Викладач-тьютор як суб'єкт дистанційного освітнього процесу / І. М. Шоробура, І. О. Рашина // Освітні обрії. - 2020. - Т. 51. - № 2. - С. 110-112.
Abstract: У статті розкриваються основні тенденції упровадження дистанційної освіти в Україні. Велика увага приділяється функціям системи підготовки викладачів. Дається визначення понять “дистанційна освіта” і “викладач-тьютор”. Визначено моделі дистанційного здобуття освіти, види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти. Зазначено, що існує зміна функцій тьютора порівняно з функціями викладача, які істотно впливають на обсяг і зміст видів його діяльності. Виокремлено функції, які покладаються на викладача в процесі дистанційного здобуття знань, а саме координація пізнавального процесу, коригування курсу, керівництво навчальними проєктами та інше. Зазначено, що викладач-тьютор керує навчальними групами взаємопідтримки, допомагає здобувачам освіти у їхньому професійному самовизначенні. Тьютор заохочує та сприяє навчанню, створюючи умови для рівнопартнерських взаємин, які забезпечують ефективність процесу навчання, покращують якість професійної освіти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9596
Appears in Collections:Т. 51, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4842-Текст статті-10914-1-10-20210307.pdf189.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.