Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.date.accessioned2021-04-21T12:44:40Z-
dc.date.available2021-04-21T12:44:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 31 березня – 2 квітня 2021 р.). У 2 томах. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків : «Мітра», 2021. Т.1. 313 с. С. 25-28uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7886-20-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9707-
dc.description.abstractУ тезах розкривається проблема актуалізації одного з основних дискурсів проведення історико-педагогічних досліджень в період після проголошення незалежності України (1991 р.) – персоналістичний дискурс, обґрунтовано його значення для підвищення ефективності результатів проведеного дослідження та попередження існуючих недоліків.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди.uk_UA
dc.subjectісторико-педагогічні дослідження, дискурс досліджень, методологія, персоналістичний дискурсuk_UA
dc.titleПЕРСОНАЛІСТИЧНИЙ ДИСКУРС ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завгородня_Тези.pdfТези123.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.