Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9822
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчин, Мирослав Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T07:33:51Z | - |
dc.date.available | 2021-05-11T07:33:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Савчин М. В. Методологічні орієнтації у дослідженні проблем особистості / М. В. Савчин // Психологія особистості. - 2019. - Т. 10. - № 1. - С. 37-44. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/ps.10.1.37-44 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9822 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються завдання методологічної рефлексії у сфері персонології, спрямованої на методологічну оцінку психологічних теорій та стану і завдання психологічної практики, вплив загальноцивілізаційних тенденцій та внутрішній світ людини та її екзистенційні домінанти на сучасному етапі. Сформульовано завдання психології у напрямі вирішення проблем вдосконалення сучасного світу, попередження проблем у розвитку особистості. Констатується відставання сучасної психології у дослідженні проблем персонології, яка часто пропонує неоптимальні шляхи їх вирішення, не враховує реальну онтологію людини, дається оцінка сучасній наративній психології. Акцентується увага на проблемі змісту внутрішнього світу людини, необхідність врахування її духовного Я, незорієнтованості психологічної науки на з’ясування характеристик здорової особистості та оволодіння нею здоровим способом життя, з’ясуванні співвідношення індивідуального та спільнотного у природі людини, на проблемі поєднання життя людини в реальному та віртуальному світах, взаємодії з феноменами штучного інтелекту, ставиться завдання створення нових методів вивчення особистості, з’ясування змісту та організації фахової психологічної освіти та аналізу досягнень української психологічної науки. Акцентується увага на необхідності включення етичної проблематики в предмет психологічної науки, проблеми методологічної орієнтації персонолога та професійної відповідальності практичного психолога, вказується на деструктивні моменти у практичній реалізації психологічного знання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | методологічна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | проблеми цивілізації | uk_UA |
dc.subject | внутрішній світ людини | uk_UA |
dc.subject | здорова особистість | uk_UA |
dc.subject | індивідуальне і спільнотне в особистості | uk_UA |
dc.subject | конструктивність психологічної науки | uk_UA |
dc.title | Методологічні орієнтації у дослідженні проблем особистості | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological orientations in the research of personal problems | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 10, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2748-Текст статті-5420-1-10-20200317.pdf | 753.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.