Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Євген Володимирович-
dc.contributor.authorАбрамцьов, Рафал-
dc.date.accessioned2021-05-12T07:23:43Z-
dc.date.available2021-05-12T07:23:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарпенко Є. В. До проблеми застосування якісних методів у психології особистості (англ) / Є. В. Карпенко // Психологія особистості. - 2019. - Т. 10. - № 1. - С. 152-159.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.10.1.152-159-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9836-
dc.description.abstractУ статті аргументовано історичне протистояння і взаємне доповнення якісних та кількісних методів у психології, відтак здійснено систематизацію важливих методологічних аспектів застосування якіс­них методів у психології особистості. До їх числа належать: обґрунтування якісних досліджень як найпридатнішої методології цілісного вивчення людини як особистості з позицій системного підходу; поєднання діагностики і психологічного впливу в процесі діалогічної взаємодії психолога-дослідника і психолога-практика (в одній особі) з клієнтом у процесі діалогічної взаємодії в психотехнічній ситуації; характерні особливості якісних досліджень (холізм, виявлення смислів та їх інтерпретацій, контекстуаль­ність, рефлексивність, інтерактивність, недирективність, індуктивний підхід до даних, ситуативність, увага до одиничних випадків тощо); види якісних досліджень – діагностичні, експлораційні, верифікаційні або експлораційно-верифікаційні – та варіантів їх поєднання; класифікація методологічних підходів, з яких випливає застосування тих чи тих якісних методів з огляду на їх філософські засади, мету, об’єкт до­слідження, принципи пізнання, техніки; методологічні принципи якісних досліджень – концептуальної чут­ливості, інтерпретативної реконструкції, рефлексивності; критерії валідності якісних методів з ура­хуванням етапу (рівневої структури) дослідження – планування і збору даних, їхнього аналізу, інтер­претації даних, їх презентації, етична валідність – та структури підсумкової наукової праці, підготовленої за результатами якісного дослідження (вимоги до вступу, оглядово-теоретичного розділу кваліфікаційної роботи, її емпіричної частини, висновків, додатків). Зроблено висновок про релевантність якісних досліджень сучасному етапу розвитку психології особистості епохи метамодерну.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпсихологія особистостіuk_UA
dc.subjectвалідність якісних дослідженьuk_UA
dc.subjectметамодернuk_UA
dc.titleДо проблеми застосування якісних методів у психології особистості (англ)uk_UA
dc.title.alternativeThe problem of qualitative methods applicable in the psychology of personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 10, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2828-Текст статті-5516-1-10-20200318.pdf580.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.