Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9864
Назва: Моніторинг якості підготовки фахівців в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти, його завдання
Інші назви: Моніторинг якості підготовки фахівців в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти, його завдання
Автори: Єгорова, Інга Вячеславівна
Ключові слова: Моніторинг, оцінювання якості освіти, підготовка фахівців, завдання моніторингу.
Дата публікації: 12-бер-2021
Видавництво: Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Камінської Т.Г. Київ, 2021
Бібліографічний опис: Єгорова І.В. Моніторинг якості підготовки фахівців в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти, його завдання // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти » 12 березня 2021 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2021 .- С.6-9.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції менеджменту та моніторингу ЗВО спрямовані на інтенсифікацію інноваційності всієї системи освіти, що зумовлює поступову заміну традиційних стратегій управління та оцінювання на більш гнучкі, здатні швидко підлаштовуватися до реалій сьогодення.
Опис: Освітня діяльність у порівнянні із іншими видами діяльності має свою специфіку, оскільки у процесі отримання освітніх послуг відбувається не тільки трансформація основних освітніх компетентностей студента але і здійснюється вплив на його особистісний розвиток. Функціональні можливості сучасного моніторингу якості вищої освіти з урахуванням вимог як держави так і інших соціальних інститутів є незаперечними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/9864
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єгорова І._тези.pdf107.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.